I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 5 May 2012

jom story .~

hai semua daa lame sgt tk update blog kan  hehe sory to all my readers ~ oke .ku nk cite .nie .pakwe ku daa kene culik nan p0mpuan laen .iautu dgn kawan aku sendiri hmm..:) tpi pakwe ku maseh ade kat tgn  ku .sekrg nie ,hmm..:) huhuhu.aku sayg pakwe aku yg sudaa bertahun dgn sdaa 4tahun .bersame ku ..dia lakk culik .hmm sdyh gakk tapi ku hnye mampu berdiam diri .dgn kecurangan dia .sebab setia ku maseh ade .tertanam dalm hati aku ,tk mudah aku lpaskan dia .hmm .sebab sayg aku ,setia ku hati aku maseh berpihak pade dia lagi .oke .tolong ya allah ! jagn lha kau pishkan aku dgn MR.N.erm..muah ku sayg kau sgt-2...:)  ku harap kau pun begitu pade aku .alhamdulialh sekarg kau maseh dgn aku ..dan kau maseh menyebelahi aku .bile aku suruh kau pilih diantare aku dan dia .kau telah pilih aku alhmadulilah ,aku bersyukur .aku harap dia tk ulangi ..kesalahan mcm tu .lagi .I LOVE YOU ! ! ! ! muahhhh igt ea mucux jgn wat lagi oke :) hmm byeeeeee....

No comments:

Post a Comment

nie lagu kegemaran special pers0n in my life.:'( maf tk boley nyatakn name

sweetnye..:)